خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد:

منابع مالی دانشگاه آزاد به سه بانک سپرده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۷۶

منابع مالی دانشگاه به سه بانک سپرده می‌شود که هر کدام کارهای خدماتی، عمرانی و اقتصادی دانشگاه را در بر می‌گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید کار بزرگی در استان مرکزی به خصوص در واحد خمین صورت گیرد چرا که امام راحل به گردن ما حق دارد که اگر امام نبود، انقلاب نبود و باید دین خود را به ایشان ادا کنیم.

به گزارش ایلنا، حمید میرزاده در چهارمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی برگزار شد، گفت: باید طرح‌های بزرگ اقتصادی در استان مطرح شود، واحدهای زیانده هم باید تبدیل به احسن کردن اموال، فروش اموال مازاد و ایجاد طرح‌های اقتصادی و شرکت‌های دانش بنیان را اجرا کنند.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه منابع مالی دانشگاه به سه بانک سپرده می‌شود که هر کدام کارهای خدماتی، عمرانی و اقتصادی دانشگاه را در بر می‌گیرند، افزود: اموال دانشگاه باید تبدیل به احسن شود و از منابع حاصل از آن کارهای بزرگ اقتصادی انجام بدهیم باید کار بزرگی در استان مرکزی به خصوص در واحد خمین صورت گیرد چرا که امام راحل به گردن ما حق دارد که اگر امام نبود، انقلاب نبود و باید دین خود را به ایشان ادا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کار‌هایمان باید با حساب و کتاب باشد، اظهار کرد: از محل منابع استان و تبدیل به احسن اموال و فروش اموال مازاد و مشارکت بانک پاسارگاد و همکاری مسئولان استانی کار بزرگی به نام امام راحل انجام شود و موضوع طرح میدان نقش امام خمین هم باید به لحاظ اقتصادی بررسی شود و توجیه پذیر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز