خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشجویان به هنگام فارغ التحصیلی یک اصله درخت بکارند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۷۳

آیین‌نامه‌ای تدوین شود که به موجب آن دانشجویان به هنگام فارغ التحصیلی یک اصله درخت بکارند که این کار می‌تواند به یک آیین و فرهنگ درجهت توسعه محیط زیست ایران تبدیل شود.

ایلنا: رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آئین نامه ای تدوین شود که به موجب آن دانشجویان به هنگام فارغ التحصیلی یک اصله درخت بکارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " حمید میرزاده " امروز صبح به مناسبت روز شهید و هفته درختکاری باکاشت یک اصله نهال در واحد دانشگاهی علوم تحقیقات گفت: به یاد شهیدان عزیز و گرامیداشت آنها در هفته درختکاری یک درخت دوستی می کاریم.

وی تصریح کرد: همه همکاران و دانشجویان با توجه به ویژگی های اقلیمی ایران و با توجه به این که در یک کمربند خشک قرار داریم، باید توجه ای ویژه به محیط زیست داشته باشند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: کاش هر خانواده ایرانی سالی چند اصله درخت بکارد.

میرزاده با اشاره به اینکه سرو نمادسرسبزی و استقامت ایرانیان است، افزود: سرو در باد و باران در زمستان مقاوم است همانند همه مردم ایران که در طول سالهای گذشته در برابر طو فانهای سیاسی وتوطئه های دشمنان مقاوم بودند.

وی خاطر نشان کرد: آئین‌نامه ای تدوین شود که به موجب آن دانشجویان به هنگام فارغ التحصیلی یک اصله درخت بکارند که این کار می تواند به یک آیین و فرهنگ درجهت توسعه محیط زیست ایران تبدیل شود.

میرزاده ادامه داد: دانشگاه آزاد به ویژه دانشکده محیط زیست برنامه هایی در سطح ملی طراحی کنند و به طور اعم در حوزه زیست محیطی و به طور اخص در حوزه درختکاری کارکنند و ما هم از این بر نامه ها پشتیبانی می‌کنیم.

وی همچنین از تشکیل یک تیم ورزشی با حضور معاونان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: ورزش مقوله ای بسیار مهم است و باید در دانشگاه آزاد نهادینه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز