خبرگزاری کار ایران

دانشجویان متاهل علوم پزشکی سبد کالا گرفتند

کد خبر : ۱۵۳۱۳۴

به دانشجویان متاهل علوم پزشکی که سرپرست خانوار محسوب می‌شوند سبد کالا تعلق گرفته است و در غیر این صورت این دسته از دانشجویان در خانواده خود(پدری) سبد مذکور را دریافت خواهند کرد.

ایلنا: همه دانشجویان متاهل واجد الشرایط که سرپرست خانوار هستند و در دانشگاه‌های علوم پزشکی تحصیل می‌کنند سبد کالای خود را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، پیرو پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره رفاهی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با توجه به مصوبه هیات وزیران در خصوص اختصاص سبد کالای رایگان، اسامی آن دسته از دانشجویان متاهلی که وضعیت تاهل خود را اعلام کرده‌اند جمع آوری و به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شد.

معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز اطلاعات تمامی مشمولین دریافت سبد اعم از کارمندان، کارگران، دانشجویان متاهل و غیره را دریافت و پس از همپوشانی(حذف موارد تکراری) با بانک اطلاعات خانوارهای دریافت کننده یارانه مطابقت داده و به هر خانوار یک سبد کالا اختصاص داده است.

به دانشجویان متاهل علوم پزشکی که با تعریف فوق سرپرست خانوار محسوب می‌شوند سبد کالا تعلق گرفته است و در غیر این صورت این دسته از دانشجویان در خانواده خود(پدری) سبد مذکور را دریافت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز