خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

رئیس جدید دانشگاه تهران با مشارکت حداکثری انتخاب می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۷۶۰

در دانشگاه‌های مختلف در حال محک زدن روش‌هایی هستیم که از مشارکت دانشگاهیان استفاده کنیم چرا که معتقدیم این روش‌ها سود زیادی به بار خواهد آورد.

ایلنا: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: قراربراین است؛ جمع منتخبی از دانشگاهیان توسط دکتر امید تشکیل شود و افراد مناسب ریاست دانشگاه پیشنهاد شوند تا رئیس جدید دانشگاه تهران با مشارکت حداکثری انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " رضا فرجی‌دانا " در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه تهران و تجلیل از خدمات فرهاد رهبر، گفت: در دانشگاه‌های مختلف در حال محک زدن روش‌هایی هستیم که از مشارکت دانشگاهیان استفاده کنیم چرا که معتقدیم این روش‌ها سود زیادی به بار خواهد آورد.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت علمی دست در دست یکدیگر، راس هرم را برای پیشبرد اهداف دانشگاه کمک می‌کنند، افزود: امیدواریم که این الگو که در دانشگاه تهران اجرا می‌شود در تمام دانشگاه‌های کشور نیز پیاده شود.

فرجی دانا با بیان اینکه در عرصه اقتصاد مقاومتی، مقاوم سازی اقتصاد را در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: ‌ اگر به راهبردهای ۲۴ گانه نگاه کنیم توجه و تکیه بسیاری به اقتصاد دانش بنیان شده است و دانشگاهیان در این زمینه مهمترین نقش را دارند.

وی ادامه داد: ‌به گفته مقام معظم رهبری دانشگاه تهران قله آموزش عالی کشور است و جایگاه ویژه‌ای به این منظور به دانشگاه تهران قائل هستیم.

فرجی دانا با بیان اینکه از همه دوستان می‌خواهم تا انتقادات صادقانه خود را از ما دریغ نکنند، افزود: من به عنوان یک سرباز کوچکی که در این عرصه هستم از انتقاد و انعکاس کاستی‌هایی که به ما بر می‌گردد استقبال می‌کنم و معتقدم صادقانه ترین انتقادات از دانشگاهیان است.

وی با تقدیر و تشکر از فرهاد رهبر رئیس سابق دانشگاه تهران تصریح کرد: ریاست دانشگاه تهران با ریاست دانشگاه‌های دیگر متفاوت است و حقیقتا در دوره مسئولیت ایشان من به عنوان یک شاهد در دانشگاه تهران شاهد تلاش ایشان بودم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز