خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور خبر داد؛

اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد، نیمه دوم اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۱

نتایج نهایی این آزمون نیز دهه اول شهریور ماه اعلام می‌شود / قبول شدگان در آزمون کار‌شناسی ارشد می‌توانند در هفته اول خرداد انتخاب‌ رشته کنند.

ایلنا: ‌ رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون کار‌شناسی ارشد سال ۹۳، نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " ابراهیم خدایی "، امروز(دوشنبه) در نشست خبری که در محل سازمان سنجش برگزار شد، گفت: قبول شدگان در آزمون کار‌شناسی ارشد می‌توانند در هفته اول خرداد انتخاب‌ رشته کنند.

وی با اشاره به اینکه نتایج نهایی این آزمون نیز دهه اول شهریور ماه اعلام می‌شود، افزود: ظرفیت آزمون کار‌شناسی ارشد سال ۹۳ نسبت به سال گذشته که حدود ۱۳۴ هزار نفر پذیرفته شدند کاهش پیدا نخواهد کرد و روند افزایشی خواهد داشت.

خدایی تصریح کرد: آزمون کار‌شناسی ارشد امسال با رقابت بیش از ۹۵۰ هزار داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر طی روزهای روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ ۱۶،۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه به صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به انتشار پاسخنامه آزمون ارشد و دکتری گفت: امسال علاوه بر اینکه طبق روال هر ساله کلید اولیه آزمون‌ها روی سایت سنجش قرار می‌گیرد، پاسخنامه این آزمون‌ها نیز نیمه دوم اردیبهشت ماه و بعد از اعلام نتایج اولیه منتشر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز