خبرگزاری کار ایران

مصوبات جدید شورای گسترش آموزش عالی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۹۴

شورای گسترش آموزش عالی، تازه‌ترین مصوبات خود را اعلام کرد / شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد دانشکده باستان‌شناسی در شوش وابسته به دانشگاه شهید چمران اهواز موافقت کرد.

ایلنا: شورای گسترش آموزش عالی، تازه‌ترین مصوبات خود را اعلام کرد که بر اساس آن دانشکده باستان‌شناسی در شوش ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا، شورای مصوبات شورای گسترش وزارت علوم در مورد پردیس ارس دانشگاه تهران، پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ایجاد دانشکده باستان‌شناسی در شوش، ایجاد مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی میراثفرهنگی، پردیس دانشگاه زابل و تغییر نام دانشگاه قائن اعلام شد.

این شورا با انفکاک دانشکده‌های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی قائن از دانشگاه بیرجند و ارتقاء آن به دانشگاه همچنین با تغییر نام دانشگاه قائن به دانشگاه بزرگمهر قائنات موافقت قطعی به عمل آورد.

شورای گسترش با پذیرش دانشجو در دوره دکتری رشته‌های حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق عمومی، علوم و صنایع غذایی، مهندسی منابع آب، سازه‌های آبی، اصلاح‌نژاد دام، علوم اقتصادی، حسابداری، مدیریت گرایش مدیریت بازاریابی بین المللی، مدیریت مالی، مدیریت سیستم‌ها، مدیریت رسانه، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، جغرافیای طبیعی گرایش ژئومورفولوژی در برنامه ریزی محیطی، فیزیولوژی ورزشی، آموزش زبان انگلیسی، مهندسی محیط زیست و آب و فاضلاب در پردیس دانشگاهی ارس دانشگاه تهران برای سال تحصیلی ۹۴۹۳ با ظرفیت ۵۰ درصد روزانه(مازاد بر رایگان) موافقت به عمل آورد و ادامه پذیرش منوط به تأمین شرایط علمی و آموزشی شد.

این شورا با تمدید پذیرش دانشجو در دوره دکتری رشته‌های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران و مهندسی کامپیو‌تر در سال تحصیلی ۹۴۹۳ در پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی امیر کبیر موافقت به عمل آورد و ادامه پذیرش منوط به تأمین شرایط علمی و آموزشی شد.

شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد دانشکده باستان‌شناسی در شوش وابسته به دانشگاه شهید چمران اهواز و ایجاد مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وابسته به سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موافقت قطعی به عمل آورد.

همچنین این شورا با تمدید پذیرش دانشجو در دوره کار‌شناسی رشته حقوق در پردیس دانشگاهی دانشگاه زابل برای سال تحصیلی ۹۴۹۳ را تصویب کرد و ادامه پذیرش منوط به تأمین شرایط علمی و آموزشی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز