خبرگزاری کار ایران

روز جمعه صورت گرفت؛

بازدید محسن هاشمی از واحدهای دانشگاه آزاد در استان یزد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۸۳

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این سفر از واحد های دانشگاهی مهریز، تفت، اشکذر، میبد و اردکان بازدید و در حریان ساخت، فعالیت و مسائل مختلف عمرانی قرار گرفت.

ایلنا: معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه در سفر یک روزه به استان یزد از طرح‌های مختلف عمرانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از یزد، محسن هاشمی در جریان فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در این دانشگاه، از اقدامات صورت گرفته طی سال‌های گذشته قدردانی و انجام طرح‌ها و پروژه‌های مختلف را نشان دهنده پیگیری مسئولان دانشگاه دانست.

هاشمی افزود: طرح سایت جامع واحد یزد با تصویب نهایی در شورای عالی این دانشگاه در تهران از حمایت‌های مالی برخوردار خواهد بود.

زارع‌پور معاون عمرانی دانشگاه آزاد یزد در جریان این بازدید گفت: طرح جامع دانشگاه آزاد اسلامی یزد در زمینی به مساحت ۹۲ هکتار مربع ساخته خواهد شد که این طرح شامل ۱۵۰ هزار مربع ساختمان خواهد بود که در زمینه‌های رفاهی، دانشجویی، ورزشی و فرهنگی کاربرد خواهد داشت.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این سفر از واحد‌های دانشگاهی مهریز، تفت، اشکذر، میبد و اردکان بازدید و در حریان ساخت، فعالیت و مسائل مختلف عمرانی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز