خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۵

دانشجویان واجد شرایط با مراجعه به سایت شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www. esargaran. iau. ir می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

ایلنا: مدیر کل دفتر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی از مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر تا ۱۵ دی ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، " حسین نصیرزاده " با اعلام این خبر، گفت: دانشجویان واجد شرایط با مراجعه به سایت شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیwww. esargaran. iau. irمی‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

نصیرزاده با اشاره به موارد آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: هرگونه درخواست مبنی بر انتقال توام با تغییر رشته و یا گرایش و همچنین تقاضا برای میهمانی از ترم اول امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به موارد ممنوعیت آیین نامه، گفت: این آیین نامه شامل دوره دکتری تخصصی، پذیرش بدون آزمون، پذیرش در واحد‌ها و مراکز بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌باشد.

نصیرزاده همچنین افزود: هرگونه درخواست که خارج از آیین نامه و دستورالعمل اجرایی نقل و انتقالات باشد، مورد بررسی قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای سومین دوره متوالی نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از طریق اداره کل امور شاهد و ایثارگر صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: پس از بررسی مدارک ارسالی دانشجویان ظرف مدت یک هفته نتیجه درخواست آنان از طریق سایت به اطلاع افراد خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز