خبرگزاری کار ایران

شنبه، پایان مهلت ثبت نام در نخستین آزمون کارآفرینی دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۸

کارت شرکت در این آزمون به همراه برگ راهنما از روز سه شنبه سوم دی ماه ۹۲ روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

ایلنا: داوطلبان واجد شرایط برای شرکت در نخستین آزمون سراسری کارآفرینی دانش آموزان باید حداکثر تا پایان روز شنبه ۹ آذرماه نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگارایلنا؛ متقاضیان شرکت در این آزمون باید براساس اطلاعیه‌ای که از روز پنج شنبه ۳۰ آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانیwww. sanjesh. orgقرار گرفته و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه چهارم آذرماه نیز منتشر شده است نسبت به ثبت نام منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

بنابراین گزارش؛ کارت شرکت در این آزمون به همراه برگ راهنما از روز سه شنبه سوم دی ماه ۹۲ روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری سازمان سنجش در راستای اجرای طرح ملی کشف، ارزیابی و آماده سازی شایستگی‌های فردی(طرح کاشف) در حوزه کسب و کار و کارآفرینی نخستین آزمون سراسری سنجش توان کارآفرینی را برای دانش آموزان و اولیای آن‌ها برگزار می‌کند.

شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند با توانایی‌های کارآفرینی خود آشنا شده و برای ساختن آینده‌ای کارآفرینانه برای خود برنامه‌ریزی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز