خبرگزاری کار ایران

کسب ۴ مدال توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی اختراعات آلمان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۸۸

امیدوارم با تغییر در اساسنامه باشگاه، بتوانیم در جهت تولید علم و تبدیل آن به ثروت گام‌های مهمی برداریم و بخش اعظمی از بودجه دانشگاه در حدود ۷۰ درصد را از طریق تاسیس شرکت‌های دانش بنیان تامین کنیم.

ایلنا: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ساری در مسابقات جهانی اختراعات آلمان موفق به کسب سه مدال نقره، یک برنز و ۳ دیپلم افتخار شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم تقدیر از دانشجویان مخترع واحد ساری صبح امروز در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم کریم زارع رییس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان ضمن تبریک به اعضای باشگاه پژوهشگران واحد ساری به خاطر کسب این افتخار، گفت: امیدوارم نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند در مسیر تحقق شعار تبدیل ایده به فرآوری گام بردارند.

زارع همچنین در این مراسم از دریافت جایزه «بقراط» توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان خبر داد و افزود: امیدوارم با تغییر در اساسنامه باشگاه، بتوانیم در جهت تولید علم و تبدیل آن به ثروت گام‌های مهمی برداریم و بخش اعظمی از بودجه دانشگاه در حدود ۷۰ درصد را از طریق تاسیس شرکت‌های دانش بنیان تامین کنیم.

در ادامه این مراسم مدال آوران با اشاره به سطح بالای مسابقات و و رقابت‌های سنگین و سختی که با رقبای جهانی خود خاطر نشان ساختند: درخشش تیم دانشگاه آزاد ساری موجب افتخارآفرینی کاروان اعزامی ایران شد، تاکید کردند.

این دانشجویان از حمایت‌های نیازآذری رئیس واحد ساری و رضایی رئیس باشگاه پژوهشگران این واحد دانشگاهی تشکر کرده و خواستار توسعه چتر حمایتی در دانشگاه آزاد اسلامی و پشتیبانی از نخبگان شدند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از محمدرضا نجاتی مقدم، حسین نجاتی مقدم، آرمان صابری، مجید تجن جاری، عباس رضایی، حنانه مهدوی و مریم فرخی به دلیل ارائه ۷ اختراع؛ دستگاه کنترل با ذهن، سیستم امتیاز دهی کاراته، سیستم هوشمند غذا دهی حیوانات، سیستم تشخیص رنگ شدگی خودرو، دستگاه هوشمند تصحیح اوراق در مسابقات جهانی اختراع آلمان مورد تقدیر قرار گرفتند.

مسابقات جهانی اختراعات آلمان هر ساله زیر نظر سازمان مالکیت جهانی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز