خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان مدارس غیردولتی:

تعلیم و تربیت فرزندان تنها مسیر خاموش کردن توطئه‌ دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۲۶

تعلیم و تربیت فرزندان تنها مسیر خاموش کردن این توطئه‌ها است و باید همه تلاش خود را بکار بگیریم / باید پاکت‌های پول با پاکت‌های فکر عوض شود و در این زمینه نیازمند اتاق فکر هستیم.

ایلنا: رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز جامعه ما نیازمند خاموش کردن توطئه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فرشته حشمتیان در مراسم نمادین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان، گفت: تعلیم و تربیت فرزندان تنها مسیر خاموش کردن این توطئه‌ها است و باید همه تلاش خود را بکار بگیریم.

وی تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که شعار هفته پیوند اولیا و مربیان تقویت شده و در جهت ارتقای تربیت فرزندان باشد.
با بیان اینکه در شرایط فعلی آموزش و پرورش نیازمند اتاق فکر است، گفت: برای استفاده از ظرفیت بزرگ اولیا، باید پاکت‌های پول با پاکت‌های فکر عوض شود.

رییس سازمان مدارس غیردولتی تصریح کرد: ‌خانواده‌هایی که از اطلاعات و آگاهی زیادی برخوردارند، در پذیرش تربیت جلو‌تر هستند.

وی با بیان اینکه شورای انجمن اولیا و مربیان در استان‌ها و مناطق باید به فکر مدارس باشد، گفت: اگر می‌خواهیم در این شرایط از این پتانسیل استفاده کنیم، باید پاکت‌های پول با پاکت‌های فکر عوض شود و در این زمینه نیازمند اتاق فکر هستیم.

حشمتیان افزود: امسال مقرر شده در راستای ارتقای جایگاه انجمن اولیا و مربیان، نقش مدیریت‌ها به انجمن کلاسی تبدیل شود و مناطق باید در پایه‌های تحصیلی، انجمن اولیا و مربیان ایجاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز