خبرگزاری کار ایران

ملایی در پیامی مطرح کرد:

توسعه ورزش شهروندی در کلانشهرها مرهون تلاش مدیران خدوم و دلسوز است

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۶۰۶

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان طی پیامی از اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در راستای توسعه ورزش همگانی قدردانی کرد و یادآور شد: توسعه و پیشرفت ورزش‌شهروندی و کارمندی در کلانشهرهای کشور مرهون تلاش مدیران خدوم و دلسوز است‌.

به گزارش ایلنا، افشین ملایی مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان طی پیامی نسبت به اقدامات سال ۹۸ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج  در حوزه ورزش همگانی، ورزش صبحگاهی، مسابقات ورزشی محلات و همچنین شرکت در لیگ های مختلف (لیگ یک والیبال کشور، لیگ برتر تنیس روی میز و...) انجام داده است از فعالیت ها و اقدامات این سازمان قدردانی کرد. 

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: توسعه و پیشرفت ورزش شهروندی و کارمندی در کلانشهرهای کشور مرهون تلاش مدیران خدوم و دلسوز است‌.

وی ضمن تاکید اهمیت تلاش های صورت گرفته توسط سازمان فرهنگی شهرداری کرج و اهتمام ویژه مدیران شهری در خصوص ورزش شهروندی، اضافه کرد: ورزش همگانی و تلاش در جهت رشد و تعالی آن، مدیریت هوشمند و اجرای برنامه های جذاب و مخاطب محور، سبب ارتقای سطح سلامتی در ایران خواهد شد و با انجام این رویکرد قطعا به ایرانی فعال و سلامت دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز