خبرگزاری کار ایران

ثناگو مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از الگوهای موفق دانشگاهی در توسعه بخش اقتصادی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۷۳۰

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در دیدار با رییس دانشگاه خوارزمی، گفت: برای رفع چالشهای ملی افزایش توان اقتصادی و رونق تولید و اشتغالزایی در کشور باید از الگو و برنامه های پژوهش محور و موفق دانشگاهی بهره برد.

به گزارش ایلنا، نادر ثناگومطلق در دیدار با رییس دانشگاه خوارزمی و هیات همراه بر استفاده از الگوهای مفید و موفق دانشگاهی در توسعه بخش اقتصادی کشور، تاکید کرد و گفت: باید برای رفع چالشهای ملی افزایش توان اقتصادی و رونق تولید و اشتغالزایی در کشور از الگو و برنامه های پژوهش محور و موفق دانشگاهی بهره برد که مجموعه پیام حمایت خود را در این زمینه رسما اعلام می‌کند.

وی اعتماد سازی بین دو بخش دانشگاهی و اقتصادی و تشویق شرکت‌های صنعتی و غیر صنعتی برای استفاده الگوهای پژوهش محور دانشگاهی را از وظایف مدیران حوزه اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: ارتباط موثر بین دانشگاه و بخش اقتصاد ضمن هدفمند سازی تحقیقات دانشگاهی منجر به شناسایی نقاط ضعف و قوت و آسیب شناسی پروژها و در نهایت منجر به ارائه راهکارهای مناسب برای رونق تولید خواهد شد.

در ادامه عزیزاله حبیبی ریاست دانشگاه خوارزمی در این جلسه خواستار راه اندازه دفتری مشترک برای همکاری بین بخش اقتصاد و دانشگاه شد که مدیرعامل منطقه ویژه  اقتصادی پیام با موضوع موافقت کرد.

رییس دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد: موضوع کارورزی و حضور عملی دانشجویان در مناطق اقتصادی کشور یکی دیگر از  راه های ارتباطی و تعاملی بین بخش اقتصاد و دانشگاه است که باید جدی گرفته شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در پایان با معرفی بخش های مختلف و توانمندی های منطقه از آمادگی و استقبال پیام برای همکاری در تمام زمینه های  لازم خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز