خبرگزاری کار ایران

با پیگیری ایلنا صورت گرفت؛

رسیدگی شهردار جدید و رفع مشکل اهالی نظرآباد/ دستور بهسازی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۲۹۶

با پیگیری خبرنگار ایلنا برای کمک به رفع مشکل اهالی نظرآباد کرج، شهردار جدید نسبت به رفع مشکل اهالی این شهرستان دستور رسیدگی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، پیرو ارسال درخواست یکی از شهروندان نظرآبادی به نماینده خبرگزاری ایلنا در استان البرز، مبنی بر عدم آسفالت کوچه یکی از محلات شهرستان نظرآباد واقع در ضلع جنوبی مجتمع مسکونی ترافیک در شهرک فرهنگیان، این مشکل از طریق شهرداری پیگیری شد.

یکی از دغدغه های ساکنین محل، احداث مدرسه در همین محل و تردد دانش آموزان در این مسیر بود که در سنوات گذشته و طی روزهای برفی و بارانی، مشکلات عدیده ای برای رفت و آمد آنها در کوچه بدون آسفالت، ایجاد کرده بود.

این شهروند گفته بود که با وجود مراجعه مکرر به شهردار وقت، نتیجه ای از درخواست خود نگرفته و به ناچار تقاضای خود را برای خبرگزاری ایلنا ارسال و خواسته اهالی برای پیگیری از طرف این رسانه، اعلام شد.

بعد از انتخاب مجتبی عسگری به عنوان شهردار جدید شهرستان نظرآباد، اطلاعات کامل و عکس موقعیت محل از سوی نماینده ایلنا برای این مسئول ارسال شد.

عسگری روز سه شنبه 26 شهریور ماه جاری، یک روز بعد از معارفه خود در شهرداری نظرآباد، برای رفع مشکل ساکنین این کوچه از محل مورد درخواست، بازدید و دستورات لازم در خصوص بهسازی صادر و مقرر شد در کوتاهترین زمان ممکن به این موضوع رسیدگی و در جلب رضایت ساکنین محل، اقدام شود.

شهردار نظرآباد همچنین با توجه به مراجعات و درخواست مکرر اهالی کوچه بوستان یک و وضعیت نامناسب این معبر از این محل نیز بازدید و با عنایت به انعقاد قرار داد با پیمانکار منتخب، مقرر شد در اسرع وقت قرارداد توسط معاونت عمران و شهرسازی، صادر و پیمانکار  شروع به فعالیت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز