خبرگزاری کار ایران

سیروس شفقی، مطرح کرد:

چتر حمایتی بهزیستی گسترده برای به زیستن آسیب دیدگان اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۰۶۴

فرماندار ویژه شهرستان کرج به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی، گفت: سازمان بهزیستی نهادی است که با هدف به زیستن و بهبود سطح رفاه اجتماعی، سلامت و نشاط را برای جامعه به ارمغان می آورد.

به گزارش ایلنا، سیروس شفقی با تبریک و خداقوت به مناسبت آغاز هفته بهزیستی و تامین اجتماعی به تلاشگران این عرصه گفت: خانواده بهزیستی در تلاش برای ایجاد فرصت‌های برابر اجتماعی طبقات مختلف جامعه از معلولان تا آسیب دیدگان اجتماعی ماموریت بازگشت آنان به جامعه را عهده دار بوده و از این رو مسئولیتی خطیر دارد.

فرماندار کرج با اشاره به نگاه دولت در ایجاد فرصت های برابر و عادلانه اجتماعی گفت: مفری از بیماری‌های جسمی، روحی و اجتماعی نداریم و در این شرایط باید برای توانمند سازی همه آسیب‌دیدگان اجتماعی و ساختن آینده‌ای عزتمند و توأم با اقتدار و افتخار بر بنیان رفاه عادلانه همگی تلاش کنیم.

شفقی بیان کرد: بنیان فعالیت های سازمان بهزیستی نیز بر مدار خیرخواهی، انسان دوستی، تحقق حقوق انسانی و اخلاق مداری، بنا شده است و چتر حمایتی آن  همواره بر سر آسیب دیدگان اجتماعی گسترده خواهد بود.

وی افزود: در مسیر رسیدن به افقی روشن و تجربه لبخندی مشترک برای همه آسیب دیدگان اجتماعی باید دست به دست یکدیگر دهیم و سازمان بهزیستی را برای به زیستن هر چه بیشتر جامعه یاری دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز