خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه‌سرا مطرح کرد:

در مقابل رفتارهایی که در جامعه نمود پیدا می‌کند مسئولیم/ انتقال فرهنگ ایثار به نسل‌های آینده وظیفه ماست

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۱۹۴

فرماندار صومعه سرا اظهار کرد: همه ما در مقابل رفتارهایی که در جامعه نمود پیدا کرده و تبدیل به فرهنگ می‌شود، مسئول هستیم.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، علی فتح اللهی فرماندار این شهرستان در جلسه امروز شورای ترویج توسعه و فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت چراغ راهی برای آینده فرزندان جامعه مان خواهد بود .

وی افزود : مهمترین عامل در اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را توجه به اعتقادات مردم و پروراندن باورهای دینی در آنها دانست و خطاب به مسئولان عنوان کرد: همه ما در مقابل رفتارهایی که در جامعه نمود پیدا کرده و تبدیل به فرهنگ می‌شود مسئول هستیم و تا جایی که در حیطه مسئولیت و توان ماست باید تلاش کنیم که اشکالات را رفع و در بهبود و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم .

فتح اللهی همچنین افزود: روز عاشورا روز حماسه، شجاعت، دلاوری و آزمایش بزرگ الهی و عزت است. امام حسین(ع) در قیام عاشورا توانست فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی رازنده کند و جاودانه ماندن فرهنگ ایثار او و یارانش قرنهاست که برسیطره تاریخ جاودانه مانده است.

فرماندار در پایان به ایثار و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس و انقلابی که بدست امام راحل (ره) به پیروزی رسید اشاره کرد و گفت : انتقال این فرهنگ به نسل‌های آینده وظیفه ماست و باید تلاش کنیم در اشاعه این فرهنگ  با کمک رفتن از رفتار ائمه پیش برویم تا اثر گذاری آن بهتر و ماندگارتر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز