خبرگزاری کار ایران

سیروس شفقی خبر داد:

تحویل مسکن مهر ماهدشت به شهرداری تا پایان بهمن ماه/ صدور پروانه بهره‌برداری شهرک صنعتی ماهدشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۳۶۳

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج تصمیمات گرفته شده در جلسه رسیدگی به مشکلات شهر ماهدشت را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از کرج، سیروس‌شفقی معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج صبح امروز در تشریح جزئیات جلسه بررسی رسیدگی به مشکلات شهر ماهدشت که روز گذشته با حضور استاندار و مسئولان ارشد استانی برگزار شد با اشاره به عدم صدور فعالیت مجموعه کارگاه های صنعتی شهر ماهدشت اظهار داشت: این کارگاه‌ها علیرغم تبدیل و تجمع و همچنین طی روند مراحل قانونی موفق به دریافت پروانه نشده اند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت صنعتگران حاضر در این منطقه خاطرنشان کرد: تأمین آب مورد نیاز این شهرک الزامی و دارای اهمیت است.

شفقی خاطرنشان کرد: ایجاد بسترهای لازم برای تولیدکنندگان، توسعه اشتغال و کاهش بیکاری در شهرستان کرج و البرز را به دنبال خواهد داشت .

معاون استاندار البرز در ادامه به مسکن مهر ماهدشت اشاره و با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات مردم گفت:ساکنان شهرک مطالباتی دارند که رسیدگی به آنها در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه  تصمیمات مهمی برای رسیدگی به مشکلات شهر ماهدشت اتخاذ شد گفت:  از جمله آن می توان به تحویل مسکن مهر ماهدشت به شهرداری پس از برآورد صورت گرفته تا آخر بهمن ماه، تکمیل مدارس نیمه کاره مسکن مهر ماهدشت از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان البرز در سال تحصیلی آینده، تجهیز پاسگاه و استقرار نیروهای انتظامی کلانتری در مسکن مهر ماهدشت،تکمیل محوطه سازی ها و طرح ها در مسکن مهر از سوی شهرداری پس از تحویل از مسکن و شهرسازی و تحویل زمین به سپاه جوادالائمه با شرط بهره برداری عموم از بخش های ورزشی اشاره کرد.

شفقی خاطرنشان کرد:همچنین مقرر شد طی مدت یک هفته با محوریت فرمانداری تسهیل در صدور پروانه بهره برداری شهرک صنعتی ماهدشت انجام بگیرد در خصوص  صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز