خبرگزاری کار ایران

در رقابت ۲۴ استان در ۵ رشته ورزشی؛

کسب 5 مدال توسط کاروان البرز در جشنواره‌ ورزشی جانبازان کشور

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۲۷۰

تیم جانبازان استان البرز در جشنواره‌ ورزشی جانبازان قطع نخاعی کشور جمعاً موفق به کسب 5 مدال شد.

به گزارش ایلنا از کرج،مسابقات شنای قهرمانی جانبازان و همچنین جشنواره‌ ورزشی جانبازان قطع نخاعی کشور بیست‌ودوم الی بیست‌وپنجم آذرماه به میزبانی مازندران با حضور 24 استان  در پنج رشته‌ شنا، دارت، فوتبال دستی، شطرنج و بسکتبال با ویلچر در شهرستان رامسر برگزار شد.

محمدعلی عالیانی معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این خصوص اظهار داشت : در این مسابقات در رشته‌های جانبازان نخاعی تیم دوبل فوتبال روی میز استان البرز متشکل از سعید براتی و عبدالرضا کاویانی به مقام سوم (برنز)،فوتبال روی میز انفرادی سعید براتی به مقام دوم (نقره) و در رشته شنای قهرمانی جانبازان  سیف‌الدین حسین زاده در رشته کرال پشت به مقام اول (طلا) در رشته قورباغه به مقام دوم (نقره ) دست‌یافته و همچنین آقا رحیمی در رشته شنای قورباغه به مقام سوم (برنز ) این مسابقات دست یافتند .

وی در ادامه بابیان اینکه وجود جانبازان مایه‌ی مباهات و افتخار است گفت : جانبازان سرشار از ایمان و روحیه هستند که باوجود نقص عضو همیشه در عرصه‌های مختلف ازجمله ورزش حضورداشته دارند که این برای نسل جوان انگیزه و درس است .

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان بیان داشت: تیم جانبازان استان البرز در این مسابقات جمعاً موفق به کسب 5 مدال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز