خبرگزاری کار ایران

تداوم اجرای مبارزه با مواد مخدر در نقاط آلوده ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۴۵

نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ در سالن اجتماعات بخشداری چهار باغ برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساوجبلاغ،ابوالقاسم پالیزگیر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ که در سالن اجتماعات بخشداری چهار باغ برگزار شد خواستار همکاری ادارات برای تداوم اجرای مبارزه با مواد مخدر در نقاط آلوده این شهرستان به ویژه بخش چهارباغ شد.

وی گفت: اعتیاد را می‌توان یک مسمومیت مزمن دانست که هم برای شخص و هم برای خانواده‌اش مضر است.

پالیزگیر با اشاره به ظرفیت‌های هنری به استفاده از این پتانسیل در قالب نمایشگاه‌های عکس و کاریکاتور و تئاتر برای پیشگیری و کنترل اعتیاد ، اظهار داشت: استفاده از فضای مجازی وبیان تهدید‌های مواد مخدر راهکار مناسبی است که باید کار گروه فرهنگی از آن بهره ببرد.

فرماندار ساوجبلاغ راه‌اندازی خط ملی شبانه‌روزی مشاوره درمان اعتیاد برای کسانی که می‌خواهند از این طریق مشاوره بگیرند را راهکار مناسب برای آگاهی خانواده ها بیان کرد و گفت: در این خصوص تبلیغات گسترده‌ای  صورت گیرد تا مردم از خطرات این پدیده شوم اطلاعات بیشتری داشته باشند.

وی گفت: بیشترین آسیب ما در خصوص مواد مخدر و کارتن خواب‌ها به حواشی مرز کرج و زندان قزل‌حصار بر می‌گردد که منطقه مهدی‌آباد و ملک آباد را آلوده می‌کند.

بودجه کافی در اختیار ادارات نیست

دادستان ساوجبلاغ هم خواستار کمک بیشتر مسئولان استانی به طرح پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ساوجبلاغ شد.

حیدرجعفری گفت: بودجه کافی در اختیار ادارات نیست و توان‌شان اجازه فعالیت بیشتری را نمی دهد.

بیان گزارش یک ماهه مبارزه با مواد مخدر و طرح پاکسازی، توسط پلیس بخش پایانی این نشست بود.

کشف ٨ کیلوگرم تریاک ،250گرم شیشه، ١٥٠گرم هروئین، ٨٠ لیتر مشروبات دست سازو یک کلت کمری به همراه ٤٨ تیر و دستگیری ١٩قاچاقچی عمده و ٤٤ خرده فروش مهمترین فعالیت های پلیس ساوجبلاغ در یک ماه گذشته بیان شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز