خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد:

فروش دوچرخه اقساطی و با تخفیف به کارمندان ادارات البرز

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۳۷۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در نظرداریم برای تشویق بیشتر کارمندان ادارات با همکاری تولید کنندگان ، دوچرخه را به صورت اقساط و با تخفیف ویژه در اختیار پرسنل قرار دهیم.

به گزارش ایلنا از کرج، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص همایش دوچرخه‌سواری سه‌شنبه‌های بدون خودرو اظهار داشت: این پویش با هدف کاهش تردد خودروها و کاهش آلودگی هوا، ارتقاء سطح فرهنگ حفظ محیط زیست و ترویج استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در استان آغاز شده است.
 
غفرانی ایجاد نشاط و سلامت‌جسمی و روحی در شهروندان برای توسعه شهرهای سالم، توسعه فرهنگ پیاده‌روی، کاهش آلودگی صورتی و افزایش ظرفیت تردد معابر خودرو را از دیگر اهداف این پویش بیان کرد.
 
وی افزود: سی هفته است سه‌شنبه‌های بدون خودرو در استان آغاز شده و ما در نظر داریم برای تشویق بیشتر کارمندان ادارات با همکاری تولید کنندگان، دوچرخه را به صورت اقساط و با تخفیف ویژه در اختیار پرسنل قرار دهیم که این پویش با استقبال بیشتری در سطح استان برگزار شود .
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: در سه‌شنبه بدون خودرو این هفته دوچرخه‌سواران مسیر فرمانداری فردیس تا گلزار شهدای سرحد آباد را رکاب زدند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز