خبرگزاری کار ایران

نوبخت مطرح کرد:

حساسیت هیات دولت در انتخاب استاندار البرز/ نجفی باتجربه یک شبه استاندار نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۸۵۱

محمدباقر نوبخت با اشاره به اهمیت استان البرز و انتخاب استاندار این استان گفت: نجفی استاندار باتجربه و با ظرفیتی هست که مراحل مختلف کاری را پشت سر گذاشته است.

به گزارش ایلنا از کرج، معاون رئیس جمهور ظهر امروز در جریان سفر به استان البرز با اشاره به آخرین اصلاحات در سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد:  البرز استان مهمی برای کشور است.

محمدباقر نوبخت با اشاره به اهمیت استان البرز و انتخاب استاندار این استان تصریح کرد: در هیات دولت برای هر استان که استانداری معرفی می شود  ظرفیت های استان شمارش می شود، ولی وقتی جایگاه البرز مطرح می شود برای همه اعضای هیات دولت این استان مورد توجه بوده است.

معاون رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به سوابق استاندار البرز افزود: نجفی استاندار باتجربه و با ظرفیتی هست که مراحل مختلف کاری را پشت سر گذاشته است.

نوبخت گفت: خیلی‌ها می‌توانند یک‌شبه راه طولانی را طی کنند اما استاندار البرز مدارج مختلفی را طی کرده‌ و می تواند به دولت برای توسعه این استان کمک شایان توجهی داشته باشد.

سخنگوی دولت افزود: در سازمان برنامه و بودجه کشور به نمایندگی از دولت خود را موظف می دانم که برای ارتقا شاخص های توسعه ای استان تلاش داشته باشم.

معاون رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: تخصیص اعتبار سال گذشته برای مصوبات رئیس جمهور اختصاص پیدا کرده است و این  تخصیص را به نسبت  اولویت های زیرساختی بین استانها توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز