خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان البرز عنوان کرد:

لزوم عضویت واجدین شرایط در صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۰۹۰

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز گفت: کشاورزان، روستائیان و عشایر استان با عضویت در صندوق بیمه تامین اجتماعی مخصوص این قشر می توانند از مزایای عضویت در این صندوق برخوردار شوند.

به گزارش ایلنا در البرز، هادی بشیری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز گفت: بر اساس مصوبه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه هر فرد روستایی، کشاورز یا عشایر با انتخاب یکی از سطوح هشت گانه درآمدی سال 95 می‌تواند نسبت به نام نویسی و پرداخت حق بیمه در آن سطح اقدام کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:حداقل درآمد برای کشاورزان، روستائیان و عشایر در سال جاری 300 هزار تومان و حداکثر 700 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان این که افراد بالای 18 سال تحت پوشش این صندوق قرار می‌گیرند،خاطرنشان کرد: واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین کارگزاری صندوق، عقد قرارداد و پرداخت حق بیمه عضو این صندوق و درآینده از مزایای پیری، از کارافتادگی کلی و مستمری بازماندگان برخوردار شوند.

بشیری با اشاره به اینکه حق بیمه در این صندوق 15 درصد درآمد انتخابی است، گفت: از 15 درصد حق بیمه 10 درصد توسط دولت تأمین شده و بیمه شده فقط 5درصد حق بیمه پرداخت می‌کند که این مبلغ سهم بیمه شده برای دوره یکساله  سال 95 از 180 هزار تومان تا 420 هزار تومان قابل پرداخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز