خبرگزاری کار ایران

در دیدار رئیس فدراسیون کشتی با استاندار البرز عنوان شد:

افتتاح خانه کشتی استان البرز در دهه فجر سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۸۱

با جذب حامی و سرمایه گذار و تأمین منابع مالی میتوان در حمایت از حوزه ورزش گام های موثری را برداشت.

استاندار البرز تأسیس خانه کشتی استان را حرکتی تازه و جهشی بلند در استان ورزشکار پرور البرز دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی در حاشیه دیدار با رسول خادم در استانداری البرز گفت: حضور اساتید و پیشکسوتان کشتی در البرز، که هریک از سرمایه های کشتی هستند؛ ما را وا می دارد تا حرکت های بزرگی را در این استان برداریم.

طهایی در ادامه گفت: تأسیس خانه کشتی استان البرز از کارهای ماندگار در حوزه ورزش این استان خواهد بود و بستری برای تربیت و پرورش ورزشکاران بنام در عرصه های ملی و بین المللی خواهد بود.

رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، نیز در محوری از این دیدار مشترک، ضمن تشریح موقعیت ورزشی استان و سرانه های موجود، به پتانسیل های البرز نیز اشاره کرد و گفت: البرز به لحاظ سرانه های ورزشی از محروم ترین استان‌های کشور است اما در بحثاستعدادها، جزو استان‌های برتر در کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در ارزشیابی ها رتبه نوزدهم کشور را داریم، افزود: در تلاش هستیم با همین امکانات موجود تا پایان سال آینده به رتبه نخست خود در کشور دست یابیم.

گل محمدی افزود: در حال حاضر ۱۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در این استان حضور دارند که در سال آتی به مرز ۲۰۰ هزار نفر خواهد رسید بنابراین این حجم جمعیت ورزشکار در استان نیازمند نگاه ویژه مسئولان کشوری است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: تا به اکنون نگاه استاندار البرز به حوزه ورزش ویژه بوده است و انتظار داریم مسئولان کشور نیز به استان ورزشکار پرور البرز توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت اله ملاصالحی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، نیز در محور دیگری از این دیدار، لزوم نگاه اقتصادی به تکمیل پروژه های ورزشی را مورد اشاره قرار داد و گفت: با جذب حامی و سرمایه گذار و تأمین منابع مالی میتوان در حمایت از حوزه ورزش گام های موثری را برداشت.

بهره گیری از ظرفیت ورزشکاران و قهرمانان کشوری در این استان و همچنین بهره مندی از موقعیت همجواری با پایتخت، از دیگر محورهای طرح شده در این دیدار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز