خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد البرز خبر داد:

بهره‌مندی ۱۶هزار نفر از آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۱۴

طی نیم‌سال اول سال جاری، ۱۶ هزار فراگیر آزاد از آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در البرز بهره‌مند شدند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: طی نیم‌سال اول سال جاری، ۱۶ هزار فراگیر آزاد از آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در البرز بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا در کرج، منیره سهرابی با اعلام این خبر گفت: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت عمومی و تخصصی در رشته‌های علوم پزشکی، فنی - مهندسی، کامپیو‌تر، زبان‌های خارجه، دوره‌های هنری، مدیریت و حسابداری را در چهار مرکز آموزشی در استان البرز برگزار می‌کند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی خدمات آموزشی را با هدف بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه و افزایش توان علمی و مهارتی، ارائه می‌دهد.

سهرابی خاطر نشان کرد: در نیمه نخست سال جاری، بیش از ۱۶ هزار نفر از آموزش‌های کوتاه مدت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز بهره‌مند شده‌اند.

وی یادآور شد: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی البرز در بین ۵۱ واحد جهاد دانشگاهی، رتبه دوم در جذب فراگیر را کسب کرده است.

سهرابی با بیان این‌که اکثر دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی به نحوی در جامعه مورد نیاز عمومی است، گفت: کاربردی بودن آموزش‌های جهاد دانشگاهی یکی از دلایل استفاده فراگیران از این دوره‌هاست و غالب فراگیران با گذراندان این دوره‌های آموزشی ضمن آموختن یک مهارت می‌توانند سریعاً جذب بازار کار شوند و از این طریق کسب درآمد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز