خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد البرز:

شهروندان هشدارهای استاندارد را در خصوص جایگاه‌های سی ان جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۱۴

در صورت انجام بازرسی و مشاهده عوامل بحرانی به مالک یا بهره برداران تذکر داده شده و جهت برطرف کردن عدم انطباق‌های اعلام شده مهلت قانونی داده می شود.

در صورت عدم پیگیری و بی‌توجهی مالک یا بهره بردار جایگاه، به تذکرات قانونی استاندارد، قانون گذار، قطع گاز را توسط شرکت ملی گاز و به درخواست سازمان ملی استاندارد پیش بینی کرده است.

به گزارش ایلنا در کرج، مدیر کل استاندارد البرز، در جریان بازدید از جایگاه‌های فعال سی ان جی استان البرز، ضمن تبیین اهداف و اقدامات سازمان ملی استاندارد و به تبع آن ادارات کل استانی؛ استاندارد سازی جایگاه‌های سی ان جی استان البرز را از مهم‌ترین اهداف کاری اداره متبوع خود ذکر کرد.

معصومه شکراللهی در ادامه خاطرنشان کرد: در استان البرز ۴۷ جایگاه سی ان جی وجود دارد که امور بازرسی آن‌ها به ۳ شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده واگذار شده است.

این مقام مسئول گفت: شهروندان هشدارهای استاندارد را در خصوص جایگاه‌های سی ان جی مهم بدانند همچنانکه این اداره کل نیز در اموری که مرتبط با ایمنی شهروندان باشد کوچک‌ترین اهمالی را نخواهد کرد.

در ادامه این بازدید قزلباش، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد خدمات و معیارهای مصرف انرژی سازمان ملی استاندارد نیز در خصوص نحوه برخورد با جایگاه‌های متخلف گفت: درصورت انجام بازرسی و مشاهده عوامل بحرانی به مالک یا بهره برداران تذکر داده شده و جهت برطرف کردن عدم انطباق‌های اعلام شده مهلت قانونی داده می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: در صورت عدم پیگیری و بی‌توجهی مالک یا بهره بردار جایگاه به تذکرات قانونی استاندارد، قانون گذار، قطع گاز را توسط شرکت ملی گاز و به درخواست سازمان ملی استاندارد پیش بینی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز