خبرگزاری کار ایران

همایش وحدت دانشگاه و صنعت:

آموزش، پژوهش و کارآفرینی، زنجیره تکمیلی ارتباط پایدار دانشگاه و صنعت است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۷۰۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در اولین همایش " وحدت دانشگاه و صنعت استان البرز " ارتباط این دو بخش را یکی از تاثیرگذارترین فرایندهای توسعه‌ای کشور توصیف و شاخص‌های آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی را زنجیره تکمیلی ارتباط پایدار دانشگاه و صنعت دانست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در اولین همایش «وحدت دانشگاه و صنعت استان البرز» ارتباط این دو بخش را یکی از تاثیرگذار‌ترین فرایندهای توسعه‌ای کشور توصیف و شاخص‌های آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی را زنجیره تکمیلی ارتباط پایدار دانشگاه و صنعت دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، ایرج موفق در این همایش، طی سخنانی با اشاره به محورهای ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص الزامات توسعه‌ای بخش صنعت؛ توسعه علمی و خودکفایی در همه زمینه‌ها را یکی از برجسته‌ترین نکته اسناد بالا دستی اعلام کرد که باید بدان توجهی ویژه داشت.

وی گفت: سیاست‌های تشویقی و حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم دولت و البته وزارت صنعت، معدن و تجارت از بخش تولید تا زمانی که بسترهای لازم برای طرح ریزی اهداف کلان با مبنای علمی مناسب تامین نشوند؛ در عمل همه تصمیمات خروجی با رویکردی مقطعی خواهند بود.

موفق اضافه کرد: گسترش رابطه پایدار میان دانشگاه و صنعت امروز مورد توجه ویژه مهندس نعمت‌زاده وزیر صنعت و رویکرد کاملا عملگرای این وزارتخانه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام ویژه وزارت صنعت و معدن و تجارت در خصوص راه اندازی شهرک‌های فناوری در سطح کشور با هدف استقرار واحدهای فناور تولیدی، خدماتی و مشاوره‌ای را یکی از گام‌های موثر در مسیر همکاری سازنده بخش صنعت با دانشگاه دانست.

وی گفت: احداثشهرک صنعتی فناوری در استان البرز نیز پیرو پیشنهاد سازمان صنعت، معدن و تجارت و اعلام موافقت سید ابریشمی، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور، بوده و البته اعلام حمایت و مساعدت ویژه مهندس طهایی، استاندار محترم البرز، در دستور کار سازمان بوده و بزودی شاهد آغاز فعالیت این شهرک خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز