خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

تکمیل ۲ ایستگاه قطار شهری کرج با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۵۲

در آخرین جلسه قطارشهری کرج قول مساعد راه اندازی ۲ ایستگاه از خط ۲ قطارشهری، با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اخذ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در آخرین جلسه قطارشهری کرج قول مساعد راه اندازی ۲ ایستگاه از خط ۲ قطارشهری، با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اخذ شد.

به گزارش ایلنا در کرج، هیربد معصومی با اعلام این خبر گفت: ۱۵ سال است که وعده راه اندازی قطار شهری کرج داده شده و به آرزویی دیرینه برای مردم شهر کرج مبدل شده است.

وی افزود: به همین منظور نیز در آخرین جلسه با مدیرعامل قطارشهری راه اندازی ۲ تا ۳ ایستگاه از خط ۲ با براورد اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان به توافق نهایی رسید.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از استان‌ها با وجود زیرساخت‌ها از ناوگان قطارشهری برخوردار نیستند، تصریح کرد: این در حالی است که ناوگان‌های قطارشهری کرج نیز خریداری شده است اما به جهت عدم اتمام عملیات اجرایی هنوز روی ریل نرفته است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز در ادامه پیرامون تزریق اعتبار که عمده عامل، در تأخیر راه اندازی این پروژه ملی است، نیز گفت: اعتبارات دولتی در این زمینه کافی نیست و باید با تدبیری، زمینه ورود بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری فراهم شود.

وی با اشاره به فرصت‌هایی که دولت یازدهم در برنامه پنجم توسعه اختصاص داده است، افزود: باید مسئولان از این فرصت‌ها به نفع مردم و توسعه استان استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز