خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور:

برنامه تحول راهبردی جمعیت هلال احمر در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۳۴

با توجه به این که البرز منطقه حادثه خیزی است باید در اولین فرصت تمامی امکانات رفاهی و امدادی مد نظر فراهم شود.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه انبارهای امدادی البرز، پشتوانه مهمی برای کشور است، گفت: باید در نخستین فرصت تمامی امکانات رفاهی و امدادی مدنظربرای استان البرز فراهم شود.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد فرهادی، در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر کشور که در محل اداره کل جمعیت هلال احمر استان البرز برگزار شد، اظهارداشت: البرز استان نوپا و تازه تاسیسی است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی و همجواری با استان تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرهادی افزود: جمعیت هلال احمر استان، جمعیت جوانی است که به لحاظ نزدیکی به پایتخت رشد چندانی در زمینه ساختاری، امکانات کالبدی، امدادی و حوزه‌های آموزشی نداشته است.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه دیدگاه‌ها به جمعیت هلال احمر البرز به عنوان معین استان تهران است، تصریح کرد: توسعه امکانات و رفع کمبود‌ها و تکمیل انبارهای امدادی البرز در بخش هلال احمر در دستور کار است تا این استان بتواند به عنوان معین تهران فعالیت‌های وسیع تری در امر خدمت رسانی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه انبارهای امدادی البرز پشتوانه مهمی برای کشور است، گفت: با توجه به اینکه البرز، منطقه حادثه خیزی است باید در اولین فرصت تمامی امکانات رفاهی و امدادی مدنظر فراهم شود.

فرهادی گفت: مصوبه‌هایی در خصوص تامین امکانات امدادی دریایی، کوهستانی و جاده‌ای و تکمیل پایگاه امداد رسان که به صورت نیمه ساخت باقی مانده است به تصویب رسیده است.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور، درباره تامین خودروی نجات و امداد و همچنین آمبولانس‌ها در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد، اظهار کرد: برنامه تحول راهبردی جمعیت هلال احمر در دستور کار است تا بتوان با دید آینده نگری تحولی را در ساختار و تشکیلات جمعیت، منابع انسانی و نظام مدیریت مالی داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم حضور جوانان در این حوزه در قالب تشکل‌های مختلف دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستاییان گفت: از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر کشور آمایش سرزمینی، تکمیل پایگاه‌های امداد رسان، تامین نیروهای انسانی متخصص متناسب با فعالیت‌های امداد و نجات و توسعه آموزش عالی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز