خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز:

اشتغال آفرینی؛ مهمترین دستاورد مسابقات ملی مهارت

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۴۲

یکی از عمده دغدغه‌هایی که جوانان ما با آن دست به گریبان هستند؛ مشکل اشتغال و عدم مهارت حرفه‌ای است / افراد جویای کاری که در این دوره‌ها شرکت کنند بیکار نخواهند ماند و این گام بزرگی به سمت اشتغال آفرینی و رفع معضل بیکاری در استان است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز، آغاز بکار پانزدهمین مسابقات ملی مهارت در مرکز فنی حرفه‌ای کشور را که هم اکنون در کرج در حال برگزاری است، یک گام اساسی به سمت اشتغالزایی در استان دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، علیرضا احمدی در سومین روز از آغاز بکار پانزدهمین مسابقات ملی مهارت، اشتغال آفرینی را مهم‌ترین دستاورد این مسابقات مهارتی برشمرد و گفت: با دوره‌های آموزشی که در حاشیه این مسابقات برپا است، علاقمندان و افرادی که جویای اشتغال هستند به بهترین نحو ممکن مسیر خود را پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به گستره رشته‌های آموزشی در این مرکز تصریح کرد: یکی از عمده دغدغه‌هایی که جوانان ما با آن دست به گریبان هستند؛ مشکل اشتغال و عدم مهارت حرفه‌ای است، حلقه مفقوده‌ای که رد پای آن را باید در این مرکز جستجو کرد و از فرصتی که در اختیار است بهترین استفاده را داشت.

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را حرکتی به سمت اشتغالزایی دانست و گفت: این مجموعه منسجم در مرکز فنی و حرفه‌ای با برخورداری از تمامی رشته‌های آموزشی شامل حوزه‌های الکترونیک، ساخت و تولید تا مهارت‌های خاص بانوان، زمینه را برای یافتن شغل مورد نظر فراهم ساخته است.

وی افزود: افراد جویای کاری که در این دوره‌ها شرکت کنند بیکار نخواهند ماند و این گام بزرگی به سمت اشتغال آفرینی و رفع معضل بیکاری در استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز