خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیر کل صنعت و معدن و تجارت البرز:

احکام معاونین جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز صادر شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۵۱

انتظار می‌رورد با اهتمام و جدیت کافی در جهت تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در جهت ایفای وظائف، انجام وظیفه کنید.

همزمان با ابلاغ چارت جدید و پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز احکام معاونین جدید این سازمان را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، همزمان با ابلاغ چارت جدید و پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، " ایرج موفق " احکام معاونین جدید این سازمان را ابلاغ کرد.

بر این اساس افشار فتح الهی به سمت " معاون امور صنایع و معادن "، محمد اسماعیل معمارپور به عنوان " معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت " و رامین ربیعی به سمت " سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری " سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز انتخاب و معرفی شدند.
در بخشی از متن ابلاغی چنین آمده است:

" انتظار دارد با اهتمام و جدیت کافی در جهت تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه ریزی و نظارت صحیح در جهت ایفای وظائف، انجام وظیفه کنید.

انشاءالله در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با اتکال به الطاف خداوند متعال در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز