خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‎ریزی و اشتغال استانداری البرز:

لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی با ستاد سرشماری کشاورزی استان

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۰۳

با توجه به اهمیت فوق‎العاده سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ شاخص توزیع اعتبارات ۶ ماهه دوم دستگاه‌ها بستگی به میزان و نحوه همکاری دستگاه با ستاد سرشماری کشاورزی استان است.

معاون برنامه‎ریزی و اشتغال استانداری گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان با ستاد سرشماری کشاورزی استان همکاری کنند..

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری در جلسه هماهنگی رؤسای جهاد کشاورزی استان و شهرستان‌های تابعه اعلام کرد که براساس دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران کلیه دستگاه‌های دولتی و وابسته به دولت مکلف هستند، امکانات و تجهیزات خود را در اختیار ستاد سرشماری قرار دهند.

وی افزود: با توجه به اهمیت فوق‎العاده سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ شاخص توزیع اعتبارات ۶ ماهه دوم دستگاه‌ها بستگی به میزان و نحوه همکاری دستگاه با ستاد سرشماری کشاورزی استان است.

معاون برنامه‎ریزی و اشتغال استانداری همچنین از رئیس سازمان جهاد کشاورزی خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به راه‎اندازی ستاد سرشماری کشاورزی در شهرستان‌ها اقدام و گزارش پیشرفت فعالیت‌ها براساس برنامه زمانبندی مرکز آمار ایران هر ۱۰ روز یکبار ارائه شود.

مظفری در پایان از برگزاری جلسه اعضاء ستاد هماهنگی سرشماری عمومی کشاورزی در هفته آتی خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز