خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان فردیس در خطبه‌های نماز عید فطر این شهرستان:

شهرستان فردیس باید یک نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۵۲

ما همچنان خواهان استقلال کامل فردیس از کلانشهر کرج هستیم. / مسئولان ارشد استان، خاصه استاندار البرز، نسبت به تشکیل و برگزاری انتخابات مستقل شورای شهر فردیس و در نهایت استقرار شهرداری مستقل فردیس تلاش کنند

امام جمعه شهرستان فردیس بار دیگر بر لزوم استقلال شهرستان فردیس از کلان شهر کرج تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه‌های بعد از نماز عید فطر شهرستان فردیس که با حضور جمع کثیری از مردم این شهرستان، مسئولان ارشد استان و استاندار البرز برگزار شد اظهار داشت: هم اکنون جهان اسلام با خدعه و توطئه‌های استکبار جهانی و کشورهای استعمار طلب، گرفتار مصائب و ناگواری‌های بسیاری شده که اگر کشورهای اسلامی به موقع به خود بیایند طومار گروه‌های تکفیری و رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست برای همیشه در هم پیچیده و طبق پیش گویی‌های مراکز اطلاعاتی خود آن‌ها، سایه شوم آن‌ها از سر ملت‌های اسلامی به فضل خدا کم و از صفحه نقشه جهانی حذف خواهند شد.

امام جمعه شهرستان فردیس در خطبه دوم خود با تشکر از حضور پرشور و مثال زدنی مردم شهرستان فردیس در راهپیمایی روز قدس امسال این شهرستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم این شهرستان با حضور پر شور خود در روز قدس بار دیگر استکبار ستیزی و ولایت مداری خود را ثابت کرده و با حضور پرشور خود در نماز عید فطر امسال هم کما فی السابق خط بطلانی بر حرف و حدیث‌های مطرح شده در طول سالیان گذشته نسبت به خود کشیدند.

حجت الاسلام ایمانی در ادامه، با ابراز خرسندی از شهرستان شدن فردیس پس از دوازده سال انتظار گفت: خوشبختانه با شهرستان شدن این منطقه از استان البرز رفته رفته، شاهد استقرار ادارات کل، نهاد‌ها و موسسات دولتی در این شهرستان تازه تاسیس هستیم که لازم است مسئولان استان، در تسریع این امر، تلاش‌ها، هماهنگی‌ها و اقدامات موثر لازم را انجام دهند.

وی در ادامه با انتقاد شدید از کارشکنی‌هایی که برخی مسئولین استان، در خصوص مسائل مخصوص به این شهرستان صورت می‌دهند اظهار داشت: ما همچنان خواهان استقلال کامل فردیس از کلانشهر کرج هستیم و از مسئولان ارشد استان، خاصه استاندار البرز، انتظار داریم نسبت به تشکیل و برگزاری انتخابات مستقل شورای شهر فردیس و در ‌‌نهایت استقرار شهرداری مستقل فردیس، ‌‌نهایت همکاری و کارگشایی را در این خصوص از خود نشان دهند.

امام جمعه شهرستان فردیس ادامه داد: متاسفانه در ادامه این کارشکنی‌ها در استان، مصوبه اعتبار ۲/۵ میلیاردی که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر به منظور احداثساختمان فرمانداری این شهرستان در شورای شهر کرج تصویب شده بود، ابطال و این بودجه به فردیس اختصاص داده نشد.

حجت الاسلام ایمانی در پایان، با استمداد از مردم فردیس به منظور امضا طوماری در خصوص پافشاری و پیگیری بر اختصاص و حضور یک نماینده مستقل از این شهرستان، در مجلس شورای اسلامی، بار دیگر بر لزوم استقلال این شهرستان از کلانشهر کرج تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز