خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان پزشکی قانونی استان البرز:

احداثساختمان استاندارد پزشکی قانونی از اولویت‌های استان البرز است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۳۷

البرز از جمله استانهایی است که سهم آن از بودجه ملی بسیار پایین بوده است و همین امر نیز امکان توسعه فعالیت‌ها را با محدودیت مواجه می‌سازد.

رییس سازمان پزشکی قانونی استان البرز احداثساختمان استاندارد پزشکی قانونی را یکی از اولویت‌های این استان برشمرد.

به گزارش ایلنا در کرج، احمد شجاعی در جریان دیدار با استاندار البرز برضرورت ایجاد زیرساخت های مناسب در حوزه فعالیت های پزشکی قانونی تأکید کرد و گفت: البرز با وجود ارتقاء ساختاری به استان در بسیاری زیرساخت ها در حد تشکیلات شهرستانی است.

وی احداثساختمان استاندارد پزشکی قانونی را در استان یکی از اولویت ها برشمرد و افزود: به جهت حجم مراجعات به پزشکی قانونی و اینکه تنها ۳ درصد فعالیت های پزشکی قانونی مرتبط با اموات بوده و مابقی ارجاعات پزشکی و تصمیماتی است که باید در کمیسیون های پزشکی رفع رجوع شود از این رو مهمترین نیاز و اولویت در حال حاضر احداثساختمان استاندارد این مرکز در استان البرز است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور بودجه استان البرز را نیز در این حوزه محدود دانست و تصریح کرد: البرز از جمله استانهایی است که سهم آن از بودجه ملی بسیار پایین بوده است و همین امر نیز امکان توسعه فعالیت ها را با محدودیت مواجه می سازد.

کمبود نیروی انسانی و کادر پزشکی قانونی نیز از دیگر موضوعاتی بود که بر آن اشاره شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز