خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبرداد:

مجمع شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان البرز فعال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۴۱

کی از سیاست‌های عمده دولت یازدهم حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید در بخش های بازرگانی و تجارت، کشاورزی و صنعت و معدن و بخش خصوصی است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه سیاست دولت یازدهم در بخش اقتصادی حمایت از تولید است، از فعال شدن مجمع شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان البرز خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های عمده دولت یازدهم حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید در بخش های بازرگانی و تجارت، کشاورزی و صنعت و معدن و بخش خصوصی است.

به گزارش ایلنا در کرج، حمید طهایی صبح دوشنبه در اولین جلسه کاری خود در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به دنبال رفاه و آسایش مردم است.
وی افزود: یکی از اهداف عمده ما در استان توسعه و رونق بخش اقتصادی وحمایت از بخش تولید است وانتظار می رود اتاق بازرگانی نیز دیدگاه های کشوری را در تصمیم گیری ها مورد لحاظ قرار دهد.

طهایی گفت: قطعا این دیدگاه رسالت اتاق بارزگانی را سنگین خواهد ساخت.

وی افزود: انتظار ما این است اتاق بازرگانی در بخش های خدمات و تولید یاریگری استان باشد و به طور یقین این کمک و همیاری به حمایت از مردم و تولید استان منتهی خواهد شد.

رئیس شواری گفتگ دولت و بخش خصوصی استان البرز در ادامه در خصوص رهاوردهای تشکیل این جلسه نیز اظهار داشت: دیدگاه و نظرات خوبی در این نشست مطرح شد و فعال شدن و مجمع شورا با استفاده از کارگروه ها و حضور دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی به منظور بررسی مسائل و مشکلات و حل و فصل توسط نمایندگان در مجلس شورای اسلامی از محورهای این جلسه به شمار می رفت.
وی افزود: ممکن است بخشی ازمسائل که در این جلسات مطرح می شود نیزجنبه استانی نداشته و تنها در سطح ملی مطرح باشد که در آن خصوص نیز وظیفه داریم در جلسات و مجامع ملی آنها را مورد پیگیری قرار دهیم.
استاندار البرز در بخش دیگری به ظرفیت های استان البرز نیز اشاره کرد و گفت: البرز استانی در مجاورت پایتخت است که علاوه بر همسایگی با تهران از پتانسیل های سرشاری هم برخوردار است که همین امر نیز امتیازات و امکانات خوبی را در اختیار قرار داده است که می توان به یاری خداوند و حمایت دستگاه های اجرایی ازیکایک این ظرفیت ها بهره برد.
طهایی گفت: از آنجایی که یکی از مهم‌ترین سیاست‌های عمده دولت یازدهم حمایت از بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری است و دولت قصد دارد با استفاده از توان بخش خصوصی، کشور را به توسعه هرچه بیشتر برساند.
وی افزود: بنابراین مدیران باید از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت کنند و وظیفه ما هم تسهیل و تسریع در مراحل صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری است؛ چرا که اعتقاد داریم طولانی شدن صدور یک مجوز به معنی هدر رفت سرمایه است.
طهایی خاطرنشان کرد: عرصه اقتصادی عرصه رقابت است و باید استان البرز در سطح کشور حرکت سریع و روبه رشدی در عرصه اقتصادی داشته باشد تا مشکلات مردم نیز در کمترین زمان ممکن حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز