خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز خبرداد:

مدیران استانی علاوه بر انجام ماموریت به تامین زیرساخت ها توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۲۵

مدیران استانی باید با نگاهی جامع، علاوه بر اجرای ماموریت به زیر ساخت ها توجه کنند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز با بیان اینکه مدیران علاوه بر انجام ماموریت توجه به زیر ساخت ها را سرلوحه فعالیت شان قرار دهند.
به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری، در مراسم معارفه مدیر کل پزشکی قانونی البرز، با بیان اینکه فعالیت در استان البرز نسبت به دیگر استان‌ها بعلت فراهم نبودن برخی زیرساخت‌ها دو چندان است، گفت: مدیران استانی باید با نگاهی جامع، علاوه بر اجرای ماموریت به زیر ساخت ها توجه کنند.
وی افزود: از این رو در استان البرز ضمن اینکه مدیران به وظایف ذاتی و ماموریتشان را انجام می دهند به زیر ساخت ها هم توجه دارند.
مظفری گفت: از این نسل از مدیران ما در استان کم نداریم پزشکی قانونی نیز از جمله سازمان هایی است که با کمبود زیرساخت و اعتبار مواجه بود ولی مدیرکل علاوه بر اجرای وظایف و ماموریت محوله تا حدودی تو. انست زیرساخت های پزشکی قانونی را در استان فراهم کند.
وی در ادامه با اشاره به وظایف خطیر پزشکان در حفظ حیات انسان با طرح پرسشی اظهار داشت: فرق پزشک با مکانیک در چیست؟ پزشک ضمن حفظ علائم حیاتی، عمل جراحی خود را انجام می دهد ولی مکانیک خودرو با خاموش کردن ماشین تغییرات را روی خودرو انجام می دهد.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز در ادامه با اشاره به اینکه بعضی از مدیران واحدشان استیجاری است، زیرا تمام توجه شان معطوف به ماموریت شان است. از این رو مدیران در صدد تامین زیرساخت ها برآیند و مسئولان استانداری نیز در صدد ایجاد و راه اندازی مرکز پزشکی قانونی از جمله؛ سالن تشریح، آزمایش، مرکز معاینه و سالن بحران در قسمت جنوبی بیمارستان البرز هستیم.
وی افزود: از آنجایی منابع استانی ما بسیار اندک و زیر ساخت های مورد نیاز شکاف بسیار زیاد بین وضع موجود و مطلوب دارد باید همه مسئولان هر گونه مساعدت در خصوص زمین و غیره در صدد تامین منابع برآیند.
مظفری گفت: استان البرز ۵ هزار ۸۲۱ متر مربع مساحت دارد تمرکز هر فرد در واحد سطح در کشور یک کیلومتر ۴۶ نفر است و اما در البرز ۴۹۱ نفر و در فردیس ۵ هزار نفر است.
وی افزود: با توجه به نسبت انسانی در مساحت، باید با ایجاد مراکزی در غرب ضلع جنوبی بیمارستان البرز و فردیس طراحی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز