خبرگزاری کار ایران

در طرح مبارزه با قاچاق کالای گمرکی صورت گرفت؛

کشف بیش از ۵ میلیارد کالای قاچاقال در استان البرز / دستگیری ۴۱ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۶۰

با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان البرز و در راستای اجرای اولین طرح مبارزه با قاچاق کالای گمرکی و دخانی مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق با ارزش تقریبی پنج میلیارد و ۸۲ میلیون ریال کشف و در این خصوص ۴۱ نفر دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از کشف بیش از میلیارد کالای قاچاق خبر داد و گفت: ۴۱ نفر قاچاقچی با تلاش ماموران پلیس در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار احمد علی گودرزی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان البرز و در راستای اجرای اولین طرح مبارزه با قاچاق کالای گمرکی و دخانی مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق با ارزش تقریبی پنج میلیارد و ۸۲ میلیون ریال کشف و در این خصوص ۴۱ نفر دستگیر شدند.

وی گفت: اولین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی و دخانی و فرآورده‌های نفتی به مدت ۴۸ ساعت با استفاده و بهره گیری از کلیه امکانات و توان ‌رده‌های عملیاتی در سطح استان البرز به مرحله اجراء درآمد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز اعلام کرد: در اجرای طرح مذکور انواع لوازم آرایشی وبهداشتی که عمدتا تقلبی وغیر بهداشتی بودند، مشروبات الکلی خارجی و دست ساز، سیگار، تجهیزات ماهواره، انواع دارو، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی وانواع پوشاک خارجی کشف شد.

سردار گودرزی اعلام کرد: در اجرای این طرح تعداد ۴۱ نفر قاچاقچی کالا دستگیر، ۳۶ فقره پرونده تشکیل و ۳۲ دستگاه خودرو سبک وسنگین حامل کالای قاچاق توقیف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز