خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز:

تبیین مؤلفه‌های فرهنگ و مدیریت جهادی در جهاد دانشگاهی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۶۰

برای دستیابی به مولفه‌های فرهنگ و مدیریت جهادی، برگزاری نشست‌های هم اندیشی و اجرای طرح‌های فرهنگ‌پژوهی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از بررسی و تبیین مؤلفه‌های فرهنگ و مدیریت جهادی در دبیرخانه دائمی هم اندیشی منویات مقام معظم رهبری در استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدعلی اکبر هاشمی راد با اعلام این خبر گفت: یکی از رویکردهای مهم جهاد دانشگاهی استان البرز، تلاش در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری است و در این رابطه با طراحی برنامه ها و ارائه راهکارهای عملیاتی به دنبال تحقق این مهم است. در همین راستا نیز در سال ۱۳۹۲ دبیرخانه دائمی هم اندیشی منویات مقام معظم رهبری از سوی این نهاد انقلابی در استان البرز راه اندازی شده است.

وی افزود: در سال گذشته، دو موضوع محوری «سبک زندگی» و «اقتصاد مقاومتی» در این دبیرخانه مورد نظر قرار گرفت و از طریق برگزاری یک همایش ملی و نشست های متعدد هم اندیشی، راهکارهای عملیاتی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی‌راد افزود: در سال جاری نیز با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خویش، موضوع «فرهنگ و مدیریت جهادی» مورد توجه دبیرخانه مذکور قرار گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز تصریح کرد: جهاد دانشگاهی با توجه به تجربه چند دهه‌ای که در حوزه مدیریت جهادی دارد در نظر دارد نسبت به تبیین مؤلفه‌های فرهنگ و مدیریت جهادی و انتقال آن به بخش مدیریتی در جامعه تلاش نماید.

هاشمی‌راد در پایان با اشاره به شیوه اجرایی طرح خاطرنشان کرد: برای دستیابی به مولفه‌های فرهنگ و مدیریت جهادی، برگزاری نشست‌های هم اندیشی و اجرای طرح‌های فرهنگ‌پژوهی در دستور کار قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز