خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی واشتغال استاندار البرز:

المانی از توسعه اقتصادی استان البرز در " نماد فرهنگی " این استان دیده شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۶۲

طراحی یک نماد به عنوان عنصری که همه به آن افتخار می‌کنند می‌تواند گوشه‌ای از سند افتخار توسعه اقتصادی در حوزه فرهنگ استان باشد.

ایلنا: معاون برنامه ریزی واشتغال استاندار البرزگفت: توسعه متوازن استان با نماد فرهنگی جان می‌گیرد.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری، با بیان این مطلب در چهارمین جلسه موضوع نماد البرز اظهار داشت: در گام نخست انتخاب نماد استان اینگونه مقرر شد که کلیه اطلاعات پیرامون نماد استان که تا به اکنون در شورای شهر، شهرداری و دستگاه های اجرایی استان تهیه شده تجمیع شود.

وی افزود: در گام دوم نیز پس از آن احصاء و استخراج اولویت‌های محتوایی و قالبی؛ فراخوان و نظرسنجی در ذیل شورای شورای فرهنگ عمومی پیگیری می شود.

معاون برنامه ریزی استانداری البرز پیگیری این موضوع را در شورای فرهنگ عمومی استان اینگونه تبیین کرد: در این شورا ابتدا کمیته نماد البرز تشکیل و این کمیته نماد را به عنوان عنصر هویت بخش به طراحی و نظرسنجی مردم قرار می دهد.

مظفری در پاسخ به این پرسش که نمادسازی استان در ایام نوروز چگونه می تواند شهر را در نگاه مسافران شاخص و متمایز سازد، گفت: طرح این موضوع در هر زمانی به بستر سازی نیاز دارد و دیدگاه ما این است در این زمان ضرورت موضوع فراخوان برد برد و موضوع نماد استان عنصر هویت بخش را مضاعف می کند.

معاون استاندار تصریح کرد: در حالی که همشهریان ما در استان البرز و شهر کرج با حمایت میلیاردی خودشان را در طرح برد برد آماده توسعه اقتصادی استان کردند، طراحی یک نماد به عنوان عنصری که همه به آن افتخار می‌کنند می‌تواند گوشه‌ای از سند افتخار توسعه اقتصادی در حوزه فرهنگ استان باشد.

وی افزود: طرح های ویژه ای در دستور کار کارگروه نماد استان قرار گرفته است که به فراخور زمانی اطلاع رسانی می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز