خبرگزاری کار ایران

سی و پنجمین جشنواره امتنان از جامعه کار تولید استان البرز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۴۵۹

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز فرایند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی با اشاره به شروع سی و پنجمین جشنواره امتنان، اظهار داشت: از ابتدای مهر ماه سامانه ثبت نام و شناسایی کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه همزمان با سراسر کشور در استان البرز آغاز شده است و کارگران نخبه، گروه‌های کار و بنگاه‌های اقتصادی استان از بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات در این جشنواره می توانند نسبت به ثبت نام از طریق پرتال ملی جشنواره ملی امتنان اقدام کنند. 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان شد: هر ساله با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود و رتبه‌های برتر استانی قابلیت حضور در سطح ملی را داشته و به رقابت خواهند پرداخت.

دارایی در ادامه گفت: استان البرز با ظرفیت‌های بی‌بدیل در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی با داشتن رتبه‌های اشتغال زایی، هم در بخش‌های استانی دارای رتبه‌های برتر بوده و هم در سطح ملی به عنوان برگزیده‌های کشور انتخاب شده‌اند.

وی افزود: این جشنواره به دنبال ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت انگیزه بخشی و اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه بزرگ کار و تولید و همچنین ایجاد زمینه و فضای مناسب برای پرورش نیروی انسانی با مهارت و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگانی در فرایند پیشرفت جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش بنیان بوده که در سراسر استان‌های کشور برگزار می‌شود و امسال نیز پیش بینی می‌شود همانند سالیان گذشته مشارکت در این بخش چشمگیر باشد.

پورتال جشنواره امتنان به نشانی emtenan.mcls.gov.ir در دسترس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز