خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز:

یکی از مهمترین مشکلات ورزش استان البرز نبود، سرمایه گذاری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۱

اختصاص بودجه به خانه کشتی استان در حال بررسی است / تمام دستگاه های اجرایی استان باید کمک و همکاری کنند تا ورزش استان در کشور شکوفا شود.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز گفت: اختصاص بودجه به خانه کشتی استان در حال بررسی است.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری در جریان بازدید از «خانه کشتی و زمین فوتبال شریعتی» شهرستان کرج، با بیان این مطلب افزود: با توجه به محدودیت سرانه های ورزشی در استان نوپای البرز ضرورت افزایش بیش از پیش سرانه های ورزشی در این استان را می طلبد که تحقق آن می تواند نقطه عطفی برای اوج گرفتن فعالیت های ورزشی در البرز باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به میزان جمعیت استان که بخش اعظمی از آن را جوانان تشکیل می دهند سرمایه گذاری در این حوزه را بیش از گذشته نمایان می سازد.

معاون برنامه ریزی استانداری البرز گفت: با وجود اینکه استان البرز استانی نوپا است و از عمر تأسیس آن تنها سه سال می گذرد، اما با برنامه ریزی های گسترده ای که انجام شده و با اجرای برنامه هایی که در صدد اجرای آن هستیم می توانیم بخشی از توان سرمایه گذاران را به این حوزه هدایت کرد.

مظفری بر حمایت ویژه از ورزش در استان تأکید کرد و افزود: جوانان آینده سازان این مرز و بوم هستند و سرمایه گذاری بر این قشر موجب کاهش ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در جامعه می شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز گفت: استان البرز دارای استعدادهای خوبی در رشته های مختلف ورزشی است از این رو سرمایه گذاری در بخش ورزش باعثشکوفایی استعداد جوانان می شود.

مظفری عنوان کرد: یکی از مهمترین مشکلات ورزش استان البرز نبود سرمایه گذاری است. در این مسیر باید تمام دستگاه های اجرایی استان کمک و همکاری کنند تا ورزش استان در کشور شکوفا شود.

این مسئول یادآور شد: در این راستا استانداری البرز طی فراخوانی در خصوص جذب سرمایه‌گذاری در استان، یکی از بخش‌های جذب سرمایه‌گذاری را در حوزه ورزش و توسعه امکانات ورزشی در استان تعریف کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز