خبرگزاری کار ایران

دانشگاه علمی کاربردی "آذین خودرو" برترین مرکز آموزشی استان البرز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۳۴۲

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذین خودرو از کسب مقام برتر این مرکز آموزشی در بین سایر مراکز آموزشی علمی کاربردی استان البرز و انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و گروه صنعتی آذین خودرو، خبر داد.

  محسن عبداللهی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به کسب رتبه برتر دانشگاه علمی کاربردی “آذین خودرو” در بین سایر مرکز آموزشی علمی کاربردی استان البرز، اظهار داشت: این عنوان بر اساس ارزیابی فعالیتهای دانشگاه آذین خودرو در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، جذب دانشجو و… در سال ۱۴۰۱ رقم خورد.

عبداللهی گفت: این موفقیت حاصل تلاش اساتید و علاقه مندی دانش جویان به کسب علم و مهارت افزایی بود که نسبت به سایر مراکز آموزش علمی کاربردی استان البرز حائز رتبه برتر شد.

وی افزود: کسب این عنوان بر اساس فعالیت های ارزنده دانشگاه آذین خودرو در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، جذب دانشجو و کسب توام مهارت و علم ایجاد شده است.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و گروه صنعتی آذین خودرو

این مسئول دانشگاهی ‌در ادامه از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و گروه صنعتی آذین خودرو در زمینه احراز شایستگی های شغلی در صنعت قطعه سازی خودرو و صنایع وابسته خبر داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذین خودرو، تصریح کرد: این موافقت نامه با هدف برقراری ارتباط نزدیک تر با مراکز اشتغال و متولیان کسب و کار در حوزه صنعت قطعه سازی خودرو و صنایع وابسته منعقد شد که طرفین با همکاری یکدیگر به سنجش و احراز صلاحیت حرفه ای شاغلین و متقاضیان در مشاغل هدف می‌پردازند.

وی ادامه داد: در این سند همکاری که به امضای مدیرکل دفتر صلاحیت حرفه ای دانشگاه جامع کشور ‌و مدیرعامل هلدینگ آذین خودرو رسید بر مواردی چون احصاء شایستگی های شغلی، ‌طراحی و اجرای آزمون ها و صدور گواهینامه تاکید شده است.

عبداللهی ادامه داد: از نکات دیگر این موافقت نامه، تشکیل کمیته های تدوین استانداردهای شایستگی شغل و سنجش و ارزیابی این شایستگی ها است که با حضور نمایندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی و هلدینگ آذین خودرو برای همکاری مشترک و طی فرآیندهای لازم و مطابق دستورالعمل مربوط تشکیل می شود.

به گفته این مسئول با توجه به اینکه گروه صنعتی آذین خودرو دارای ۱۸ شرکت زیر مجموعه است، اولویت جذب و استخدام شرکت های تابعه گروه آذین خودرو، از دانش آموختگان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی آذین خودرو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز