خبرگزاری کار ایران

مسابقات فوتسال کارگران استان البرز به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۳۶۳

رئیس هیئت ورزش های کارگری البرز، گفت: مسابقات فوتسال کارگران استان با حضور ۱۲ تیم از مجموعه های تولیدی صنعتی البرز و با قهرمانی تیم مبنا پارس به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا از البرز، خلیل عبداللهی با اشاره به اتمام مسابقات فوتسال کارگری، اظهار داشت: این مسابقات به همت انجمن فوتبال کارگری البرز و با حمایت‌های هیات ورزش کارگری استان در دی و بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد و ۱۲ تیم از مجموعه‌های تولیدی صنعتی فراسان استان البرز در این مسابقات شرکت کردند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه گفت: تیم‌های محورخودرو، آذین خودرو، شهرداری هشتگرد، شهرداری کرج، سیمان آبیک، ایدکوپرس، مپناپرتو، مپناپارس، مپنا لوکوموتیو، مپنابویلر، درنا و اتحادیه نانوایان در دو گروه شش تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان، تیم مپناپارس به مقام قهرمانی و تیم‌های سیمان آبیک و مپنابویلر به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند و تیم‌های اتحادیه نانوایان و آذین خودرو نیز به عنوان تیم‌های اخلاق انتخاب شدند. 

در این دوره از مسابقات امیر خالقی از تیم مپنا پارس، نیز عنوان آقای گل مسابقات را کسب کرد. بازی فینال این دوره از مسابقات فوتسال کارگری با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاون اجتماعی و رفاهی وی در مجموعه ورزشی شهدای شهرداری کرج برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز