خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز:

دفاتر پیشخوان استان البرز ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۰۲

در این طرح، ضمن جمع آوری اطلاعات کلیه پرسنل شاغل در دفاتر پیشخوان دولت روند فعالیت‌ها و ارائه خدمات به شهروندان ارزیابی خواهد شد. / نقشه الکترونیکی GIS پراکندگی دفاتر پیشخوان استان البرز تهیه می‌شود.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز از تهیه نقشه الکترونیکی GIS پراکندگی دفا‌تر پیشخوان و ارزیابی نحوه ارائه خدمات دفا‌تر پیشخوان دولت در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، شاهپور رستم‌زاده با اعلام این خبر گفت: طرح جمع آوری اطلاعات پرسنل فعال دفا‌تر پیشخوان استان، در جریان تشکیل یازدهمین جلسه کارگروه دفا‌تر پیشخوان دولت به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس ضمن جمع آوری اطلاعات کلیه پرسنل شاغل در دفا‌تر پیشخوان دولت روند فعالیت‌ها و ارائه خدمات به شهروندان ارزیابی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز با اشاره به رویکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یادآور شد: سیاست کلی این معاونت سودده ساختن فعالیت‌های دفا‌تر پیشخوان با افزایش خدمات است و با واگذاری بخشی از خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفا‌تر پیشخوان روند فعالیت‌های این مراکز خدماتی نیز فعال‌تر خواهد شد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری البرز در پایان از تهیه نقشه الکترونیکی GIS دفا‌تر پیشخوان دولت خبر داد و افزود: در جریان تشکیل یازدهمین جلسه کارگروه دفا‌تر پیشخوان دولت، طرح تهیه نقشه الکترونیکی GIS به منظور احصاء پراکندگی دفا‌تر پیشخوان در استان در دستور کار قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز