خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

اهدای ۱۵۰ سری لوازم ضروری به مددجویان فردیس توسط خیرین

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۳۲۷

رئیس کمیته امداد فردیس گفت: ۱۵۰ سری لوازم‌خانگی شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، تلویزیون و اجاق‌گاز به ارزش یک میلیارد تومان توسط خیرین فردیس و هم‌افزایی کمیته امداد به مددجویان اهدا شد.

به گزارش ایلنا از البرز، کاوه بکان با اشاره به اینکه تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان در اولویت کارهای کمیته امداد قرار دارد گفت: ۱۵۰ سری لوازم‌خانگی شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، تلویزیون و اجاق‌گاز به ارزش یک میلیارد تومان توسط خیرین فردیس و هم‌افزایی کمیته امداد به مددجویان اهدا شد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر جمع‌آوری زکات مستحبی در کنار زکات واجب در کمیته امداد رشد قابل‌توجهی داشته است گفت: یکی از اقدامات مؤثر در راستای دستیابی به اهدافی همچون کمک به اقشار آسیب‌پذیر و دستگیری نیازمندان، مبارزه با فقر، حمایت بیشتر از ایتام، توانمندسازی، گسترش عدالت اجتماعی و رفع زمینه‌های فقر، جمع‌آوری زکات واجب و مستحبی می‌باشد.

بکان ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز