خبرگزاری کار ایران

جمعه ۱۰ تیرماه انجام شد؛

امداد و نجات ۹۱ مصدوم در استان البرز/ ۵ پرواز اورژانس هوایی در یک روز

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۷۵۸

رئیس مرکز امداد اورژانس البرز از ۹۴ ماموریت اعزام اورژانس و امدادرسانی به ۹۱ مصدوم در روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، احمد مهدوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث روز گذشته در استان البرز، اظهار داشت: جمعه دهم تیرماه، تکنسین های اورژانس استان البرز به ۹۴ ماموریت تصادفی اعزام شدند که از این تعداد، ۶۱ مورد حوادث شهری و ۳۳ مورد جاده ای بود.

وی با عنوان اینکه در این ماموریت ها، مجموعاً به ۹۱ مصدوم تصادفی امداد رسانی شد، گفت: در این بین ۱۳ نفر از اقدامات درمانی سرپایی تکنسین های فوریت های پزشکی اورژانس البرز در محل برخوردار شده و ۷۷ نفر پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی برای طی ادامه روند درمان به مراکز درمانی سطح استان منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس البرز با اشاره به مرگ یک نفر در این حادثه، تاکید کرد: آمار بالای تصادفات جاده ای در محور کرج_ چالوس حادث می شود.

وی ادامه داد: ماموریت های تصادفی روز جمعه در البرز، ۱۱ حادثه مربوط به محدوده جاده چالوس بود که با اعزام اورژانس البرز، امدادگران به ۳۵ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

مهدوی با اشاره به ماموریت های پروازی اورژانس در روز گذشته گفت: در این روز تعطیل، بالگرد اورژانس هوایی استان، روز پرکاری داشت و با ۵ پرواز عملیاتی برای نجات جان مصدومان حادثه، اعزام و ۱۲ مصدوم بدحال امداد شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز