خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استانداری استان البرز تاکید کرد:

آمار تعداد هتل‌های استان البرز ظرف مدت کوتاهی مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۵۴

آمار مشخصی از تعداد هتل‌های در حال ساخت در این استان وجود ندارد و مسئولان نیز اشراف کافی به این امر مهم ندارند.

ایلنا: معاون برنامه ریزی استانداری البرز بر لزوم ارائه آمار مشخص از تعداد هتل‌ها و ظرفیت‌های حوزهٔ گردشگری این استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری در «جلسه کارگروه اقتصادی استان» با اشاره به اینکه هنوز آمار مشخصی از تعداد هتل‌های در حال ساخت در این استان وجود ندارد و مسئولان نیز اشراف کافی به این امر مهم ندارند، تصریح کرد: در مدت زمان کوتاهی باید آمار متقاضیان ساخت هتل‌ها و مجتمع‌های پذیرایی و اقامتی در این استان و شهرستانهای پیرامونی آن به کارگروه اقتصادی استان ارائه شود.

وی ضمن یادآور شدن مهم‌ترین معضل تشریفات در استان، گفت: متأسفانه هنوز در این استان هتل و مرکز درخوری به منظور اقامت وجود ندارد.

مظفری گفت: این موضوع در هنگامه سفرهای مسئولان کشوری نیز به نحو ملموسی قابل مشاهده است به نحوی که حتی امکان دعوت از سرمایه گذاران را نیز با محدودیت مواجه می‌سازد.

وی اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را نخستین دستگاه مرتبط با این امر دانست و گفت: باید با اقداماتی گره گشا زمینه ترغیب سرمایه گذاران را جهت تکمیل و ساخت هتل‌ها فراهم آورد و با سنگ اندازی‌ها و تعویق طرح‌های ارائه شده فرصت توسعه از این استان گرفته نشود.

به گفته معاون برنامه ریزی استانداری البرز بررسی وضعیت مجوزهای گردشگری در قالب ماده ۲۱ و موارد مشابه را در کنار پیگیری قطعی و نهایی «فرایند ساخت هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی و گردشگری» به عنوان مصوبه در دستور کار قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز