خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

برگزاری انتخابات ھیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۳۷۴

انتخابات هیأت مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز با حضور رؤسای انجمن های همگن صنعتی استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، انتخابات هیأت مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز با حضور انجمن های همگن صنعتی استان در سالن جلسات صمت البرز برگزار شد.

این انتخابات با هدف تقویت تشکل‌های این حوزه و در راستای کمک به توسعه و بهبود جایگاه خانه صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد استان برگزار گردید.

در این انتخابات رضارضایی، پدرام مهدی زاده، علی رنجبر، مهدی کیهانی و سید فریبرز حسینی با کسب بیشترین آراء به عنوان اعضای هیأت مدیره و محبت، رضوی و چیت ساز به عنوان اعضای علی البدل و بهروز منصور بازرس و  زبردست بازرس علی البدل انتخاب شدند.

همچنین رضا رضایی به عنوان رئیس هیأت مدیره، مهدی کیهانی به عنوان نائب رئیس هیأت مدیره و پدرام مهدی زاده به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

تاکنون 13 انجمن صنایع همگن در بخش های مختلف تولیدی استان شامل انجمن های صنایع همگن ماکارونی، شوینده آرایشی و بهداشتی، قطعه سازان خودرو، بتن آماده و محصولات بتنی، نساجی پوشاک و چرم، سلولزی، گوشت و فرآورده های گوشتی، آسانسور و پله برقی، پلاستیک، آرد و سیلو، الکترونیک و برق، سازه های فلزی و صنایع همگن شن و ماسه با مشارکت داوطلبانه مدیران و واحد های تولیدی استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز