خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

باید با تبعیت از سیاست های دولت برای رضایت مندی مردم گام برداشت/برگزاری هفتگی دیدار مردمی در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۱۵۷

استاندار البرز با عنوان اینکه درصدد هستم دیدار های چهره به چهره با مردم را به صورت مستمر و هفتگی داشته باشم، گفت: با اولویت بندی مسائل البرز، ابعاد اقتصادی استان و مواردی همچون تولید و اشتغال و فعالیت های مولد، حمایت می شود و در این خصوص از تمام توان و ارتباطات استفاده می کنم.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم تکریم و معارفه استاندار البرز که روز شنبه با حضور وزیر کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به شرایط کرونا و رعایت پروتکل ها و عدم حضور برخی  حضور اغلب طیف های مختلف استان در این مراسم گفت: با برنامه ریزی دقیق در خدمت طیف های مختلف استان خواهم بود تا جبران این موضوع باشد.

استاندار البرز با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان، افزود: از سوی وزیر کشور و نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی، موضوعات مهمی بیان شد که قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی گفت: اولین تقاضای بنده در این مسئولیت، ایجاد و تقویت همدلی، انسجام و وحدت است تا در کنار هم خادم مردم عزیزمان در استان باشیم.

عبداللهی افزود: رسیدگی به موضوعات مختلف استان و حل مشکلات مردم و چالش های خاص آن، نیل به اهداف دولت سیزدهم جز با همدلی و اتحاد مجموعه استان محقق نمی شود.

وی گفت: پرداختن به موضوعات اقتصادی استان از اهمیت بالایی برخوردار است، البرز در موضوع توسعه ملی بیش از سهم خود نقش داشته ولی در حوزه استانی و منطقه ای باید به حق خود برسد.

استاندار البرز افزود: آبادانی استان در چارچوب توسعه پایدار محقق می شود که باید در البرز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: طبق برنامه های راهبردی ریاست جمهور باید مقابله با آسیب های اجتماعی را به صورت نظام مند و ساختاریافته در دستور کار قرار دهیم.

عبداللهی با تاکید بر اینکه حکمرانی مطلوب با پاسخگویی، شفاف سازی و مسئولیت پذیری محقق می شود، اظهار داشت: از تمامی دستگاه های اجرایی استان انتظار دارم که درب اتاق هایشان به روی مردم باز باشد و گوش شنوای مشکلات بطن جامعه باشند.

استاندار البرز با عنوان اینکه درصدد هستم دیدار های چهره به چهره با مردم را به صورت مستمر و هفتگی داشته باشم، گفت: باید به تبعیت از سیاست های دولت مردمی سیزدهم در جهت رضایتمندی مردم گام  برداریم.

عبداللهی با تاکید بر ضرورت توسعه انسانی در حوزه های مختلف مثال آموزش، بهداشت و...، افزود: شهرستان در فاصله کوتاهی به استان تبدیل شد و البرز در بسیاری از سرانه ها با ضعف جدی مواجه است که باید در زمینه اقدام شود.

استاندار البرز با عنوان اینکه استفاده از تمامی ظرفیت ها مانند خیرین عزیز برای ارتقا سرانه ها ضرورت دارد، افزود: در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی تجربیات فراوانی دارم که به طور قطع از آنها در استان بهره برداری خواهم کرد.

وی گفت: حاشیه نشینی در البرز منشا تهدید است که موضوعات بسیاری را همراه خواهد داشت که ایجاد ناامنی یکی از آنها محسوب می شود.

عبداللهی افزود: می توانیم با استفاده از ظرفیت های مردمی و معتمدان محلی و جوانان انقلابی و دستگاه های مرتبط در راستای ساماندهی مناطق آسیب پذیر و مقابله با آسیب های اجتماعی دستاوردهای ارزشمندی را رقم بزنیم.

 

استاندار البرز همچنین در ادامه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به مهمترین برنامه های خود در استان البرز گفت: با پشتکار و همدلی که ایجاد می شود و با اولویت های استان البرز در رابطه با ابعاد اقتصادی استان و مواردی همچون تولید و اشتغال و فعالیت های مولد، حمایت می شود و در این خصوص از تمام توان و ارتباطات استفاده می کنم.

وی افزود: امیدوارم با تلاش صورت گرفته بتوان کارهای خوب و ارزشمندی برای مردم استان البرز داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز