خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز:

۲۰ آبان آخرین مهلت ارائه مقالات به همایش نقش زندگی در اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۲۵

برگزاری این همایش با اهداف متعددی در دستور کار قرار گرفته است و مراحل مقدماتی و اجرایی آن با جدیت در حال پیگیری است.

ایلنا: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تاریخ بیستم آبان‌ماه به عنوان آخرین مهلت برای ارائه مقالات به همایش ملی نقش زندگی در اقتصاد مقاومتی تعیین شده است.

به گزارش ایلنا در کرج، احمدرضا فیروزی افزود: برگزاری این همایش با اهداف متعددی در دستور کار قرار گرفته است و مراحل مقدماتی و اجرایی آن با جدیت در حال پیگیری است.

وی بیان داشت: همایش ملی «نقش سبک زندگی در اقتصاد مقاومتی» به دنبال آن است تا مولفه‌های سبک زندگی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی را مورد مطالعه قرار داده و راهکارهای مقتضی برای دستیابی به اهداف مد نظر را شناسایی و تبیین نماید.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز افزود: در حوزه اجرایی همایش نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و طی ماه‌های اخیر دعوت از دانشگاهیان و دانش‌پژوهان و محققان از طریق سایت رسمی همایش و همچنین پایگاه‌های مجازی انجام شده است.

فیروزی افزود: همچنین به تازگی پوستر و بروشورهای همایش در تمام مراکز دانشگاهی، علمی، حوزه‌های علمیه توزیع و از این طریق نیز از صاحبان فکر و اندیشه دعوت شده است.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، افراد علاقه‌مند تا بیستم آبان‌ماه سال جاری فرصت دارند، مقالات خود را در چارچوب‌های تعیین شده از طریق پست الکترونیکی cul. alborz @ acecr. ac. ir ارسال کنند.

فیروزی در پایان گفت: همچنین سایت www. eghtesad. jalborz. ir نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد و از این طریق نیز می‌توانند ضمن کسب اطلاعات بیشتر، مطالب خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز