خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز:

استان البرز نیازمند هم‌گرایی فرهنگی‌است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۹۶

البرز نیاز به نمادی برای همگرایی اقوام دارد. / توسعه استان، نیازمند ایجاد فضای آرامشی، تعامل، گفتگو و تصمیم سازی توسط سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول است.

ایلنا: سرپرست معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز با تأکید بر ضرورت همگرایی اقوام در استان برای رسیدن به نقاط مشترک تصریح کرد: هیچ‌گاه نمی‌توان خانه‌ای بلوری را زیر بارانی از سنگ ساخت.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری در گردهمایی معتمدان استان البرز با اشاره به اینکه البرز استانی با تنوع فرهنگ‌هاست، اظهار داشت: در شهری حضور داریم که فرهنگ‌های متجانس در کنار یکدیگر قرار دارند و نیاز است که با تدبیری، خرده فرهنگ‌ها را با یکدیگر ادغام و هماهنگ کرد.

وی افزود: برای رسیدن به انسجام فرهنگی ابزار گفتگو و تعامل مهم‌ترین ضرورت است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز عنوان کرد: در سراسر استان‌های کشور نمادهای فرهنگی، مذهبی و… به عنوان انسان طراز وجود دارد و البرز باید در این زمینه فرهنگسازی نماید.

مظفری با تأکید بر ضرورت همگرایی اقوام در استان عنوان کرد: ساختن خانه شیشه‌ای زیر بارانی از سنگ محقق نمی‌شود.

وی در ادامه توسعه استان را نیازمند ایجاد فضای آرامشی، تعامل، گفتگو و تصمیم سازی توسط سازمان‌ها و ارگان‌ها دانست.

این مسئول در پایان بهره گیری از دیدگاه‌های معتمدان و همگرایی با اقشار مختلف را راهکاری برای رسیدن به تمرکز بر دیدگاه‌های مشترک به جای تمرکز بر اختلافات برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز